Hiss och två dissar.

HISS:
Jag älskar hösten konstigt nog, känner hur mysigt det är.. Typ sitta ute på något ställe och fika, alla fina färger på träden och lukten av höst. Aldrig gillat hösten annars men just nu så blir det mer eller mindre tummen upp!
 
 
 
DISS: Jag stör mig på omogna människor.. Barnsliga är nog rätt ord.
Såna där människor som säger en sak och menar en helt annan.
Helt galet att dem flesta FORTFARANDE ligger på dagismentalitet? Lite ironiskt faktiskt. Tur att man själv inte ens betedde sig på detta konstiga vis för ca 2-3 år sen, kände mig ganska vuxen redan då. Synd att vissa inte kan visa det.
 
Hatar även folk som ska läsa min blogg, följa det jag gör och ogilla mig. störa sig på saker jag skriver ut.Tro att jag inte förstår det? Så jävla efterblivet.
SLUTA LÄS OM DET SKA STÖRA DIG SÅ MYCKET.
 
Jävla mespropp
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0