Inlägg med mycket hat och klagande.

Jag är trött på en viss slampa som verkligen på något sätt tror att hon är något. <-- .
 
Jag är på ruskigt dåligt humör, minsta lilla kan få mig att explodera yttligare igen. 
 
Trött sur grinig ledsen. Jävligt blandat. Mitt liv är som en berg och dalbana, skulle kunna hugga någon. Känns som det iallafall.
 
 
Annars?
Jag ska träffa Steven imorgon. Han är verkligen bäst, den ända jag verkligen kan prata med om allt. Jag behöver tömma mig på skit. Exakt vad jag ska göra. Min bästa killkompis helt solklart. Nu vill jag inte bråka men helt ärligt.. yttligare igen, jag bryr mig verkligen inte ett piss om att hans flickvän läser detta, stör sig på detta och får grova humörsvängningar helt utan anledning. Det är min vän och kommer alltid att vara så vad som än händer. Synd om hon inte förstått det ännu. PUNKT SLUT.
 
Right now
Sitter och är social med Rhett, snackar om alla möjliga random grejer, rätt underhållande ändå. Blir lugn av att fokusera på annat. Är så uppspelt hela tiden, arg m.m.
 
Ska iallafall läsa igenom mina behandlingpapper, har en massa hemuppgifter tills på torsdag nästa vecka.
 
Hoppas ni har det bättre än jag just nu!
 
 
Sånt här gör mig glad.
Kolla på bilder med fina vänner. Det får mig att le. Yey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0