Överdrift till glädje!

Tänkte bara skriva lite, jo jag lever. Jag är bara lite off till och från, lathet, inte orka ladda upp bilder, undervika att vara allt för nere i bloggen.
 
Jag gick ju på mötet iförrgår, vi var då 8 stycken sammanlagt, jag var den yngsta och det var ålder mellan 18- 43. 
Det var skönt, det var folk som jag. Detta möte var mer eller mindre bara ett lära känna möte.
Jag hoppas verkligen det här är vad jag behöver.
 
Så vad har hänt dessa dagar?
 
Jag har haft mina humörsvängningar, mina tankar, även plågat mig genom att kräkas. Bråken är nog värst, känslorna, ångesten, ilskan, mina utbrott. Ibland vet jag inte hur jag ska överleva riktigt, men jag gör det. För jag sitter ju här just nu med toppen humör, ellerhur?
 
Idag var jag ute i stan en sväng, stötte även på Jakob på bussen, rätt ironiskt. Jag köpte djävulskitt och löshår inför halloween festen imorgon, eller.. haha man kanske ska säga idag?
Fastnade tyvärr på krogen, det blev några öl och cider. Och fyllemat.
 
Annars?
Just nu sitter jag och chattar med Rhett, lite med Mathias och med något jävla retard på facebook som jag anser vara skadad på riktigt. (No one cares.)
 
Jag borde verkligen sova, jag måste dammsuga och göra massa jobbiga saker idag.. Och jag sover inte ens.
Värt, smart tjej man är. Lär inte behöva klä ut mig imorgon, jag lär vara blek som ett as sen iallafall. haha!
 
Det här var förresten min Outfit på kryssningen. Om någon bryr sig. 
Btw. Jag är svarthårig. Impuls grej. Men ska bli blond till sommaren igen, men då fixas det hos en frisör. 
Weyho.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0