2012-09-07 -

Jag tror det här lär bli en riktigt bra dag, ska träffa min finaste bästavän, gå på grönalund med henne, se Kapten Röd live!
Vad mer kan begära för att få en bra dag? 
 
Jag har varit skadefri jätte länge, det är nog bland det jobbigaste och bland det skönaste. Att kunna stå emot, att inte göra det men att ändå ha så kraftig ångest att man inte vet vad man ska ta sig till.
Jag har många gånger funderat på att ta bort alla ärr via laser, men ändå inte.. Dem är en del av mig, en del av vad jag gått igenom, sen att folk frågar och tittar kan ju vara jobbigt, men jag är så van. Och om jag får återfall? Har jag spenderat flera tusentals kronor på ingenting.
 
Nej nu har jag gaggat lite för mycket om onödiga saker igen.
Ska återgå till att vara social. 
Hörs imorgon.
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: akervallslchf.blogg.se

Visst ibland funderar jag också på att ta bort ärren med laser men utan mina ärr och det jag gått igenom hade inte jag varit jag. Tyckte det var jobbigast förr men nu har mina ärr bleknat en del och det värsta har jag gjort en fjäril över.

Du är duktig som kan hålla dig ifrån att skada dig själv det blir lättare med tiden att låta bli.

Jag har varit skadefri ett år nu men jag har fortfarande många andra destruktiva beteenden.

Så kämpa på livet är trots allt värt att leva.

2012-09-08 @ 18:33:46
URL: http://akervallslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0