Åh min lilla britt!

Har pratat med Sam hela kvällen, gör mig typ bara deprimerad. Så himla underbar är han!
 
Är kär. Helt klart. Fast det har jag varit sen jag såg honom första gången. Klängde som in i helvete på honom, fick miljoner pussar, var typ hjärtskärande att lämna honom sen. Så söt, så perfekt. Haha.
 
Sen vet jag inte om det är för att han är från England som gör att det känns mer roligt än alla andra gånger jag gillat/varit kär.
Anyhow.
 
Jag ska dit, snart. Jag längtar. Så jävla hårt.
 
                                                                   SAM. 
 
 
 
 
Orka vara jag just nu haha! Aja kan Alicia ha distansförhållande med en kille i Grekland så kan väl jag lyckas jag med? ;)
Ironi of course. 
Ska iallafall bli riktigt skojigt att få träffa honom.
 

 
ÅH. <33333333333333333333333333333333333333333333
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0