Färgar håret!

Iallafall utväxten, köpte även en ny röd hårfärg.. Slänger in den i helgen hade jag tänkt!
 
Fick med mig lite saker hem från forum idag, var meningen att jag skulle köpa nya skor, men hittade ingenting där så får ta mig till stan när mormor åker hem från Finland.
 
Köpte lite saker som ni ser längre ner på bilden..
Även en limpa ciggaretter. 
Sen var alla lata, så vi tog taxi hem.
 
Efter duschen ska jag ut och ta en öl hade jag tänkt men det MÅSTE bli lugnt ikväll, ska på möte imorgon bitti!
 
Puss på er!
 
 
Inte det nödvändigaste köpet, men den var så söt att jag inte kunde låta bli!
 
Åt även ute. Haha ;)
 
Hemåt!
 
CIGG. Jag klarar mig igen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0