Fml.

Igår var bara för mycket.
 
Orkar inte beskriva allt. 
Jag slogs med mamma, på fyllan. Riktigt ordentligt, på stan. Folk fick avbryta det. Fick min mobil sönderslagen så gott som, fick ett mentalt psykbryt. När jag kom hem så ville dem ringa psyket/snuten för att hämta mig. Jag var galen. 
 
Men sen grät jag som aldrig förut, jag blev helt knäckt. Kastade runt saker, hotade mamma. Blev arg på mormor, höll på att bli utslängd.
Tack och lov att jag har Jesper igen, utan hans stöd igår så skulle jag ha skadat mig.
 
Jag ville skära sönder mina handleder, dö. Jag mådde aspiss men han pratade med mig i telefon.
Tack.
 
Tur att jag har försäkring på luren. (dålig kamera) Men det är värre än vad det ser ut på bilden.
 
Knappt sovit.. och igår drack jag.. ca .. 7 stark öl, 4 cider och en redbull vodka. 
Lyckat, jag hade ångest också. Det skapade kaos.
Jag har funderat på att inte dricka längre, inte när jag mår dåligt iallafall. Nästa gång så kanske allt blir mer fucked..
 
Kom precis hem, jag var ute och storhandlade med mormor idag, köpte även skor, uggstofflor or what to call them, leggings, strumpor. Haha. 
Sen taxi hem!
Fick även lite *fickpengar* nu när mormor åker bort.
 
Blääää. fUCK life har rivit sönder saker i mitt rum.. Som jag måste städa bort.
Fuck that.
Godnatt.. typ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0