HAHA.. godmorgon!

Vaknade precis.. smart att sova bort hela dagen!
Men kom hem runt fem igår natt och snackade med Jakob i telefon i en halvtimme.
 
Skulle ha träffats men jag tog taxi hem igår, var jätte full.. Fast det är ingen nyhet, började vid halv åtta och slutade vid tre tiden.. haha. Sen funderade vi på om jag skulle ha kommit vid halv sex där.. men det kändes fett överdrivet.
 
Får se om jag går ut ikväll igen eller om jag struntar i det,  min hosta tar död på mig, mormor vill att vi ska kolla upp det men jag tycker inte det verkar speciellt nödvändigt.
 
Vi träffade iallafall på 3 as sköna snubbar igår, så vi gick till Harry B James eftersom Hellströms redan hade stängt. Så jävla kul.. Ena snubben liknade Jax från Sons Of Anarchy ni vet? Mhh.. ;) Fick till och med hans nummer, (; 
 
 
Jag misshandlade Stevens Cheeseburgare.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0