Lite om mötet i förrgår.

Jag kommer att få Propavan på recept nu. 
Jag kommer eventuellt bli sjukskriven. 
Jag tackade yttligare nej till att få kontakt med Maria Ungdom. (Beroende center för ungdomar, alkohol och drogmissbruk.)
 
Imorgon ska jag träffa min Psykoterapuet, börja smått inviduellt. Längtar till DBT:N såklart.. Vill ju bara komma igång med terapin!
Jag har en sjukdom att vinna över.
 
Efter mötet ska jag försöka få tag i Sam, ringde honom för ett tag sedan men han var ute, kunde inte höra så mycket.. Jag har redan bestämt datum när jag kan komma, såå vi får väl se när jag har möjligheten att få tag i honom. 
 
Wellwell.
Snart får jag mitt frikort iallafall. Braaa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0