Dö. Dö. Dö. Dö.

Höll på att svimma. 
Jag har druckit en nutrilett pulverpåse, och en näve sallad. 
Wow.
 
Mormor var borta hos min morbor och mina kusiner på middag, jag stannade hemma med hennes man. Han är sjuk i alzheimers så han får inte vara själv. Hade sällskap av Joen och Steven över skype, jag sa att jag var tvungen att gå. Jag ljög. Självklart, jag bröt ihop. 
 
Är just nu ångestfylld. Skulle kunna göra illa mig riktigt grovt nu, jag får panik. Är arg. Allt på en och samma gång.
 
Så ensam, känner mig så ensam. Är jag den ända som känner såhär?
Låt mig bara DÖ.
 
Jag har ingen att direkt prata öppet med. Litar knappt på någon.
Så utan familj, utan "riktiga" vänner. Jag är helt jävla ensam.
 
Jag har 4 stycken i mitt liv som jag verkligen älskar. 
Alicia Jawa Hanna och min mormor.
Det är min familj.

Min ända.
 
 
 
Äckel liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0