Begravning på fredag.

Under dessa dagar hemma har allt varit trist grått och jobbigt. Man har kommit in i "sörjningsdelen" som jag kallar det efter chocktillståndet. Mormor mår dåligt, äter knappt osv.. Så vi stöttar varandra. 
 
Klockan nio på fredag ska vi till Huddinge sjukhus kapellet.. Vi ska se honom en sista gång och ta farväl. Efter det så åker vi till St;botvids gravplats och efter han blivit begravd så åker vi alla som är med till mormor och ska äta tårta och prata samt sörja. Har även köpt "begravnings kläder"
-
Medicinen jag har mot "missbruket" är äckliga. Mår ständigt illa och är trött, även humörsvägningar.. Som om det inte räcker som det är. 
Så jag tar inte dem nu tills efter fredag så jag inte ligger och är halvdöd på begravningen. Men håller mig nykter såklart. 
 
-
soc delen..
Dem hjälper mig inte, dem försöker sjukskriva mig genom min andra läkare som jag har på mini Maria trots att dem fick ett nej från psykriatrin.  
Jag har gjort allt dem bett mig göra men det duger inte. Så jag vet vad dem gör.
Min behandlare på mini Maria har bettet sig konstigt mot mig på senare tid gällande att inte jag klarar av öppenvård FAST jag skött mig. 
Dem håller på med något fuffens bakom min rygg. Jag tror soc vill få mig sjukskriven för att få bättre "handtag" om mig för att sedan placera mig under slutenvård. LVM hem för missbrukare. Jag måste dra mig ur men ändå vara smidig för nu går det fööööör långt. 
 
 
hoppas ni mår bra sådär på tal om ingenting. 
Förlåt för att inga bilder publicerats osv.. Kommer med bättre inlägg senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0