Örebro.

Sitter på bussen och är påväg till Örebro och i lurarna skriker avenged sevenfold.. Känner att jag verkligen behöver koppla av ett tag, dessutom är staden inte lika stökig som hemma i Stockholm.

Men det blir hemgång igen om ett par dagar och ta tag i saker igen. Som exempelvis behandlingen som jag har varit tvungen att avboka för tredje gången nu på torsdag.
"Fett värt eller inte."

Borde sluta vara så dömande hela tiden. Hehe.

"Mina" borderlinedrag vill säga impulsivitet, självskada och humör har varit OK dessa dagar. Inte lika mycket som det brukar vara annars.
Men däremot har mina paranoia drag blivit värre. Mindre bra men jag orkar inte klaga idag. Ska försöka njuta lite och ha mys ikväll.. Utan problem.

När denna tid är förbi är mitt liv och jag är lycklig så blir det en fet tatuering som kommer vara så personlig som möjlig och ska stå för frihet.


Freedom. 



 


Kommentarer
Postat av: Sandra "Piik" - "Att leva som psykiskt sjuk"

Ja, jag ska nog fortsätta vara öppen i bloggen. Och försöka att bli mer öppen än vad jag är. Ett av mina största problem är att jag är väldigt sluten, och väldigt inåt med mina problem. Så, det är också bra träning för mig att våga dela mera av mig själv. Men jag var lite så i min gamla blogg, innan jag raderade allt. Och många misstolkade som sagt. Men det var annorlunda då, då missbrukade jag och skrev hej vilt och konstiga inlägg. Nu är det annorlunda, du handlar det om att bli frisk, eller ja, så frisk man nu kan bli.

Borderlinen hälsade på mig friskt inatt. Impulsiviteten kunde jag inte kontrollera, och det satte sig på benet. Fan. Jaja, ny dag, nya tag.

Örebro, det är ungefär 35 minuter ifrån där jag bor. Jag hoppas du får en bra vistelse, och jag kommer garanterat att fortsätta läsa din blogg också!

2013-04-17 @ 12:40:12
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0