Utskriven.

Yo.
I'm back.

Så ja jag blev utskriven, men det var ändå skönt att glömma bort världen runt mig.

Slippa tänka på allt liksom.. Men
Det ända jag gjorde där var att röka i rökrummet, snacka med dem andra ungdomarna, ha tråkigt, få ångest, spelat pingis osv.

Fick dela rum med en tjej som kom, så vi gjorde det vi kunde för att underhålla oss när det var "sovdags" , highlife blev det. 

Och nu har jag fått träffa en av mina vänner jag saknat som.. Obeskrivligt mycket. Vi skålade med lite jäger och hade det mys. 


Vi planerade lite hur vi skulle göra när den jävligaste och äckligaste slynan började inkräkta "på våra områden" så att säga men det löste sig av sig själv. hehe! 

Om hon ens skulle våga sätta foten i Stockholm eller Örebro. Hon är iofs yngre än oss, 95:a eller något. Men då skulle hon åka på fett med stryk.

heldöfifbjwj. 

Nu ska jag ta en cigg och vakna till. Gjorde åtminstående lite folk glada igår. :3  I'm happy for that.

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Har läst igenom din blogg, och faaaan vad skönt det var att hitta någon som är lik en själv. Jag brukar hata sånahär töntiga kommentarer, men jag ville bara att du skulle veta :)

2013-04-02 @ 18:03:30
URL: http://doublezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0