Droger och alkohol. Bra kombo.

I feel like crap.

Igår natt när jawa skulle laga mat åt mig så satte hon mig på stolen i köket vid bordet. Satt där och allt blev svart, ramlade ner på golvet och allt snurrade, hörde hur jawa blev lite smått panikslagen men kunde inte säga något. Min kropp var som en grönsak.
Fick bara fram:
"Hit med en spy påse" NU.
Efter det låg jag och kräktes i två timmar. Tror nästan mina inälvor kom upp. Jawa satt där och försökte få upp mig men jag var helt borta. Efter hundra år fick jag fram några ord till henne och jag sa att hon kunde gå in och lägga sig. Vilket hon gjorde.
Vad som hände med mig var att jag somnade på köksgolvet med en påse runt ansiktet. Jag kunde inte röra mig.
Tydligen så kom deras inneboende in köket och fick sig ett gott skratt.
Vaknade väl upp efter någon timme av att jag frös.
Vet inte hur jag kom in till jawas rum men har svaga minnen av att jag kröp in dit.
Sen däckade jag.

Gud vad jag hade ett helvete imorse.
Så blir det när man hetsdricker.

Nu ligger jag och chillar bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0