Jag sover fortfarande inte.

Surfuckingprice. 
Ligger bara i sängen och snurrar som vanligt, haha.

Åh klockan är ju liksom sex. Bajs. Ska göra lite saker idag så vore ju toppen om min kropp kunde ge med sig någongång. 
Course not.
 
Ska upp till min älskade mormor och hälsa på, sen ska jag hem och fixa till mig, träffa beckan och dra på någon hemmafest i Tyresö som jag totalt glömt bort. Får se om jag hinner göra ett snabbt "ärende" i stan snabbt också. 
Beroendes på hur onykter jag blir så kanske jag kan åka till Robin efteråt. 
 
Killen har ju fan skaffat lägenhet och hela köret. As häftigt med tanke på att jag minns hur vi träffades och hur han var då. 
Ironiskt nog så hade vi varandra på msn sen när vi väl började snacka så visade det sig att vi bodde "grannar". 
Gå avstånd iallafall. 
 
Aja. Nej fan, vi får se helt enkelt. Orkar inte ens tänka på hur jag ska göra med dagen/kvällen just nu. 
Tar det sen, I just go with the flow.
 
Osminkad och ful.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0