På gränsen mellan sjukt och friskt.

Jag måste bara må bra imorgon. 
Blir så nervig när jag övertänker men är väl mest rädd att jag ska få ångest på båten, kan ju inte direkt ta med medicinerna dit eftersom jag har slutat ta dem så med andra ord gör dem ingen nytta.
Det är alltid dom där tvångstankarna.. "Tänk om".. "Men om ifall att".
Usch.
 
Just nu:
Mående: Stabilt. <---- HÄFTIGT.
 
Njuter sålänge det håller i så att säga och försöker bara att slappna av.
Svårt dock. Ja. Haha. Vilket jävla liv. 
Skit kuks helvete med andra ord, men fuck me vad man är van.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta längre, haha.
Låter nog bli att göra någodera. 
 
Ska ge mig iväg och kissa nu, har hållt mig i flera timmar av någon konstig anledning..
 
Sist jag var på Viking Line.
Älskar bilden.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Bilden är fantastisk och jag hoppas verkligen att du klarade av resan utan problem..

Och tack så otroligt mycket för dina fina ord, dom värmer verkligen, på riktigt. Utan er andra där ute, ja... det betyder så mycket att veta att man inte är ensam. <3 Kram.

2013-08-26 @ 08:41:13
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0