Picknick.

Sitter ute vid nacka strand.
Har haft picknick med mamma och hennes väninna. Tycker hon är riktigt awesome haha! 
Somnade dock på filten. Vet inte vad det är med mig och somna överallt men skönt var det iallafall. 
Nu börjar solen bli svalare och här ligger jag fortfarande kvar medans den kollar på något bröllop nedanför kullen. 
 
Djuptänker alltid innan jag somnar, vet inte om jag är den enda som inte kan låta bli men.. 
Tänkte lite på min barndom och jämför lite med hur allt är idag. 
 
Jag är vuxen nu, myndig och fri. 
Det är inte så att jag gråter över det jag gick igenom under uppväxten utan det är att försöka acceptera läget, gå vidare och få tillbaka det där lugnet/tryggheten inom mig. Att våga lita på människor och ta hand om det som har blivit mina problem efter åren som barn. 
Jag kan fastna ibland och inte våga släppa det, men hela tiden rullar livet på. 
Jag älskar det. 
Trots att jag är tjejen med lite svårigheter så klarar jag av att bete mig normalt. Allt handlar om självkänsla och ångest. 
 
Men jag vet att jag kommer bli fri från hat och ångest. För jag är en jävla krigare på den fronten!
 
En riktig jävla krigare.
 
ja och den där trötta tjejen med grov utväxt..
ska färga bort det ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0