Soc jävlar!

det första jag ser när jag kommer hem är en anmälan från den där vidriga kärringen till den där äckliga soc sekreteraren jag hade för mindre än 2 månader sen. 
min utredning var slut och nu vill dem ses IGEN. 
 
Leda till behandlingshem eller vidrigt jävla boende någonStans? 
NEJNEJ! 
 
jag mår fan bra nu och jag vill inte ha med dem någonsin och göra igen! 
Ska dra mitt arsle och ge den där behandlaren en rejäl utskällning samt ringa till soc och vara väldigt uppriktig med att jag inte ska på några mer möten. 
 
det är slut med soc och behandlingen på mini Maria kan ta sig någonstans. 
Fucka inte upp det här nu! Jag håller på att klättra upp, dem ska aldrig någonsin få dra ner mig igen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0