Still awake.

Första sömnlösa natten då. 
Here we go! 
 
Kommer inte orka följa med mamma och hennes väninna på picknick. Dem ska liksom ses om ca tre timmar och jag har inte sovit. 
Blev väldigt rastlös ett tag men musik fick mig lugn.
 
Skulle på fest idag också men allt beror på hur trött jag är. Om jag nu skulle gå så ska jag pröva på att vara nykter, har aldrig någonsin varit på fest nykter tidigare. Dessutom får ordet alkohol det att vrida sig i magen på mig. 
 
Om inte annat så kanske jag bara är hemma själv istället, tar en springrunda, rensar tankarna och bara har en mysig ta hand om mig själv dag.
 
vet inte. 
Ska iallafall packa upp nu i brist på liv. 
Hörs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0