Sweet emotion.

Igår skrev jag en text till mormor om mina känslor.
Vad jag känner för henne och hur tacksam jag är för hennes hjälp.
Jag gav henne kuväret men hon var för trött för att läsa så hon bad mig göra det.

Jag blev helt av mig, skulle jag sitta där och läsa upp hur mycket jag älskade henne? Jag som alltid varit så dålig på att visa vad jag känner.
Men jag läste ord för ord högt och jag såg hur hennes ögon tårades, hur hon började gråta av lycka och drog händerna för ansiktet.
Jag hade ingen aning om att hon skulle bli så glad men det kändes så himla bra.

Idag ringde hon och lät hur pigg som helst på rösten, glad till och med så snart ska jag iväg dit och hälsa på.
Åker dit varje dag nästan, allt för henne.

Mitt mående övrigt idag är bra. Jag känner mig glad och nästan lite lycklig.
Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0