Tar mitt finska JAG och sticker till Helsingfors.

Köpte biljetter idag helt spontant och dem var lagom dyra.. Dessutom fanns det bara en enda hytt kvar, tur att jag och * fick den.
Åker imorgon och kommer hem på Onsdag.
 
Behöver rensa tankarna och att åka iväg dit blir perfekt, tyvärr bara 2 dagars kryssning.. Men får vara i land i 6 timmar iallafall och kommer vara FULL HELA TIDEN.
Blir så lätt psykiskt utmattad så det här är perfekt, fick dissa farsan dock. 
 
Känner mig dessutom mer hemma i Finland än i Sverige men har ingen aning om varför. 
Kan ju bero på att morsan är finne, mormor är finne, oh jag är halvfinne.
 
Ska iallafall köpa med mig öl och cigg hem, kommer nog gå åt i helgen som det ser ut nu. 
 
Nä blö.
Time to make some food.
Ha det bra!
 
Rakkaus. ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0