The heat.

Okej.
Fan vad sur jag blev nu. Ett extremt långt inlägg jag nyss skrev försvann. Och jag orkar veeeerkligen INTE skriva om det så.. Kortfattat:

Dagen har varit underbar.
Bio med mitt liv.
The heat såg vi så kan starkt rekommendera den! Skrattade ordentligt några gånger fast jag egentligen hatar komedier.

Har mått jätte bra dessa dagar trots att jag fick en svacka då hela mitt liv rasade en stund när jag blev dissad av någon jag började gilla, mycket. Inuti så brändes det, högg ordetligt, blev riktigt ledsen och jag kunde inte ens skriva med den personen tillslut pga av rikligt dryga svar så då fick bästa ta över utan att jag ens faktiskt vet om hur det gick i slutändan.
Allt snurrade och kunde väl inte riktigt förstå hur någon kunde vara så "rakt på sak". Det var mitt självskadebetendee som absolut stack i hens ögon. Det var äckligt. Ni som har borderline vet säkert vad jag menar med att jag fick dömande tankar gentemot mig själv. Tankarna snurrade och jag började fundera på varför hen inte kunde se dem bättre sidorna av mig. Kände mig rent av som en idiot och hatet mot mig själv ökade drastiskt, "jag var dum som skar mig, jag gör inte sånt vanligtvis, fan vad värdelös jag är blablabla"

Men vad ska man säga liksom?
Blev överkörd men tycker väl att man får acceptera att alla är och tycker olika.

Nu mår jag bättre än bäst igen. Sådär som jag vill må!
Alla har ju sina svårigheter. Och saker tar olika lång tid från person till person.
Yayaya.
Idag ska jag hem till en sur mamma. Men det är det sista jag bryr mig om just nu to be honest haha.
Jag.Vill.Bara.Sova.
Men kan inte.

Det är något positivt iallafall.
Godnatt. Från en överglad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0