Dagarna nu.

Sitter hemma till största dels av dagarna och spelar bort min tid. 
Jag vill nästan säga att det har blivit ett litet utbyte för att hålla mig nykter tills nyårsafton och en flykt från mina egna känslor. 
Jag fokuserar på det och kan fastna i flera timmar på sträck utan att ens gå ut och röka. 
 
Idag hämtade jag ut mitt hår och väntar spänt på mina andra leksaker som snart kommer, HEHE.
På nyårsafton firar jag med min bästavän och flickvän, can't be better. 
 
Well.. nu?
Ska prata med flickvännen min och spela efteråt.
Dessutom njuta lagom mycket utav mina energidrickor.
 
Jag mår helt okej och hoppas innerligt att ni gör det också.
 
Pussan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0