Frågor.

Du heter: Nathalie Eliisa Nike Mattsson

Smeknamn: Nattie, Nattis, Natta.
 
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Underviker musik.
 
Beroende av: 
Facebook, musik, energidricka.

Vad tror folk om dig?
Don't know, don't care.
 
Stämmer det?
JA?
 
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt leende, ögonen och benen.
 
Hur imponerar man på dig?
Ha bra humor och var en kul person.
 
Brukar du skratta för dig själv? 
Allt för ofta.. 
 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Hon får bjuda på öl"
 
Vart bor du? 
Nacka
 
Trivs du där?
Yes I do.
 
Har du haft sex idag:
Nej, min flickvän bor bara 40 mil ifrån mig. Får suga på tummen tills nyår.. 
 
Hur svarar du i mobilen:
"Hallå" "Yoooo"
 
Vem ringde du senast?:
Erika
 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
MYS prat och sex.

Antal timmar sömn inatt:
0
 
Sov du ensam: 
Yes :(
 
Brukar du komma i tid:
Har ingen tid att passa, hehe.
 
Hur känner du dig nu:
Super glad tillskillnad från vad jag var tidigare idag.
 
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart/rosa.
 
Vad tycker du om fötter:
SNUSK.
 
Vad saknar du: 
Skolan, mina bästa tjejer och min flickvän.. ehh.
 
Hade du en bra kväll igår:
Nope.
 
Favorit dryck på morgonen:
Nypressad apelsinjuice.. (a)
 
När brukar du oftast gå och lägga dig:
8 på morgonen typ.
 
Är du blyg?:
Socialfobi.
 
Sysslar du med någon idrott: 
HAHA, how about this question just go fuck it self.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Tror på det nu efter Erika.
 
Har du spytt offentligt:
OHLORD. Too many times..
 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Pissa, knulla och runka.
 
Är du nöjd med ditt liv: 
Det där pendlar hela tiden, right now.. no.
 
Är du bortskämd:
För mycket..
 
Vad gör du i morgon: 
Soooover förmodlingen bort hela dagen.
 
Vad är det värsta du vet?:
Folk som ljuger, otrohet, kryp och brännässlor. 
 
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Behöver jag ens svara på den här frågan? Dem är mitt liv!
 
Vad är det finaste du fått?:
Oj jag har fått så mycket fint så jag kan inte bara välja en.
 
En speciell dag du minns:
Min brors vackra bröllop.
 
Du samlar på:
Samlar inte på något alls.
 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Jawa/Erika och självklarligen bloggen eftersom den handlar om känslor till största del.
 
När grät du senast: 
Idag.
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Bjuda mina närmsta på lyx spa och dra med min flickvän utomlands.
 
Vill du gifta dig: 
Inte så viktigt för mig men varför inte känna sig som en prinsessa för en heel dag? :) 
 
Vill du ha barn: 
Åhh absolut ja, flera stycken helst!
 
Är du musikalisk?:
Nööööö.
 
Vad dricker du helst när du är törstig:
Energi drickor eller bira.
 
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nöep.
 
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
För många gånger!
 
Biter du på naglarna: 
BÄSTA JAG VET. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0