Fucking antabus.

Jag är så sjukt trött att jag nästan sitter och sover.
Tänkte hoppa in i duschen, använda ansiktsmask, klippa naglarna, måla dem och använda hårinpackning, fräscha upp mig så att säga.. behövs efter dessa hårda dagar. 
Är så seg så det finns inte ord.
 
Har varit väldigt instabil dessa dagar tyvärr, men försökt kontrollera det så bra jag kunnat och det har gått lite som det har gått. 
Slog halvt sönder min egna dator igår, madrasserna kastade jag runt och slog hål i garderoben.
Mhmm..
Blev nog lite arg typ?
Eller jag blev hysterisk rättare sagt.
 
-
Orkar seriöst inte det där snacket om alkoholen, känner mig obotlig när vi snackar om dricka whatsoever.
Kan bibehålla lugnet av att dricka öl/cider. När jag dricker högre alkoholhalter så är det kört och det var exakt det som hände igår.
Vill inte ha antabus, dricker på det ändå och då mår jag bara apa samt att min lever tar ännu mer stryk.
 
Jag vill dricka för att jag känner mig så grovt uttråkad annars.
Men när jag dricker så blir jag totalt ointresserad av människor/det som händer runt mig.
 
Erika är den som fått mig att lugna ner mig med att dricka och när vi är med varandra tänker jag inte så mycket på det alls, men när vi inte är med varandra så kan jag ju inte sitta i telefon med henne dygnets alla timmar heller bara för att "underhålla" mig själv, det går ju bara inte.
Vore så mycket enklare om man bodde närmare varandra, för ibland känner jag att för varje klunk jag tar så vill jag hellre ha en kram utav henne.
Släpper dem tankarna och sen dricker jag med hästfart.
 
Behöver komma igång med något, längtar efter skolan och ska nog börja träna taekwondo. 
Ska nog kolla runt lite mer på skola sen efter jag har duschat. 
Försöka bryta det där ännu mer liksom.
 
Måendet idag är helt okej.
Ingen ångest och det är så grymt skönt.
Jag har livslusten.
Är redo för ny fight.
Jag ger aldrig upp, trots att jag mår så dåligt hela tiden.
YADAYADA nu ska jag duscha, tjing.
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0