Godmorgon!

Nu har jag försökt någotlunda att vända tillbaka på dygnet!

Vaknade igår runt elva och höll mig vaken tills sex imorse, försökte sova en stund och vaknade runt nio. 
Har internetshoppat lite nu på morgonen och köpt löshår som jag ska ha på nyårsafton, vad jag än gör så har jag bestämt mig för att se perfekt ut!
 
Snart är det julafton också.. men jag undrar vart min julkänsla är.
Ser nog inte så mycket fram emot det om jag ska vara helt ärlig.
 
Men har iallafall redan fått mina julklappar i förtid. 
Min Ipad från Apple.
Skydd till.
Hörlurar. 
Pyjamas.
Söta strumpor till.
 
Löshåret blir som en julklapp till mig själv, haha.
 
Av farsan lär jag få pengar hoppas jag..
Julafton blir bara tråkigare och tråkigare för varje år..
 
blä. dksbfjaesdgbgrb. FRUKOST TIME!
Ciao.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0