4 februari.

Ligger och vilar hos Jawa, har varit här nästan hela tiden. 
 
I fredags var jag ute med Steven Akner Sandra Aksel och några random brudar som jag och Jawa började prata lite med innan hon drog hem. 
 
blev rätt full och var tvungen att sova hos steven under den natten, och eftersom det blev rätt sent så beställde vi taxi (den som typ dök upp efter 50 minuter) SEGT.  När vi kom upp sov jag på madrassen på golvet och på morgonen åkte jag till Jawa. 
 
Helgen här har sätt ut som alla andra, vi tog ett bad ihop och skålade med en grogg, som blev till en jävla massa. 
 
Jävligt mysigt.. Men har egentligen massa att göra.. 
 
Struntade exempelvis att gå till beroende mottagningen idag. Skulle ha tagit blodprover, men är så nålrädd.. Tror att jag hade svimmat isåfall..
 
Ligger och lyssnar på musik och har det lite halvt sådär.. Smygande ångest som alltid. Vill bli fri från det här, så himla kämpigt. Orkar inte göra sånt jag borde..
 
Blir snart "bostadslös" igen, har magknip, Tårarna klämmer. Snälla.. Take me away from this hell..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0