Dö dö dö.

OK.
Skakar nästan av ilska.. på någon minut så blev allt förjävligt igen.

Ett samtal förändrade allt.
Fick avslag från soc angående försörjningsstöd.
DÖ.
Löjligt, jag veeeet.
Känner på mig att jag håller på att tappa kontrollen, jag tål inte det här.

Inte fan får jag några anti utskrivna heller.
"Du går ju på en beroende mottagning" så varför skulle jag skriva ut anti som dessutom är beroende framkallande till dig?"

Kände mig hånad.

Är så rutten på att ingen kan förstå hur jag känner, alla bara bokstavligen skiter i att förstå.

Vill så gärna hitta någon som känner och är som jag.
Umgås med någon som vet vad jag pratar om, sitta med en cigg, dricka stark öl, lyssna på dö hög musik,bara snacka skit.
Det är vad jag vill ha.

Orkar inte.
Cigg dags känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0