Örebro. Älskade stad.

 
Är så trött på Stockholm och alla problem "Hemma"..
 
I Örebro känner jag mig någorlunda hemma, här finns inte lika mycket hat och lika tung ångest. 

eller ah. Inte samma press iallafall.. Om ni förstår? 
ja ni, jag tror soc försöker dra in ett lvu på mig, litar inte på myndigheter alls. 

Har varit för mycket snack om att jag inte klarar av att gå på öppenvård på mini maria. 
Mycket snack om att behandlingshem skulle vara det bästa för mig. 
 
jag, tjejen med den mest outhärdliga ångesten, jag med borderline, skulle jag klara av behandlingshem? 
 
Jag skulle hellre hänga mig. 
 
därför börjar jag undra.. Är det värt att lämna mitt liv därborta? Bara sticka. Börja om. Här. I Örebro. Fly bort. 
 
Jag vet inte, för mycket babbel Från min sida nu. 
Hörs när jag är bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0