Tisdag.

Idag känns det bättre till skillnad från igår, lite mer gladare, lugnare och definitivt mycket härligare!

Ångrar ju att jag gjorde så mot mig själv men ibland blir ångesten outhärdlig verkligen..
Men har skärpt mig.

Haha igår var jag med om något mindre trevligt.. Är super allergisk mot hasselnötter, jag och Jesper skulle käka lite innan vi skulle lägga oss och jag tog yoghurt med start müsli ni vet?
Orkade inte ens kolla vad det innehöll utan fick för mig att det var äpple och kanel.
När jag har ätit upp allt slog nig tanken att det inte smakade något speciellt, springer ur i köket.. Och det var hasselnötter.. Såååklart.

Så jag springer in på toaletten och kör ner tandborsten i halsen och börjar hastigt att spy tills magen var tom. Efter det drack jag mängder med vatten och körde en omgång till för säkerhetsskull. Men då forsade det ut mängder med blod, helt galet.

Har inte ätit sen dess men ska få ner lite mat nu snart eftersom vi ska åka och köpa skor till Jesper idag. :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0