Congratzzz darling, it's a BOY!

Finns så himla skum "humor" bland oss nu för tiden, som EX den här..
btw.. Visste ni om att i Kina så äter man nyfödda barn för att öka  sexlusten? 
 
Nu när vi ändå är inne på barn och sånt, folk lär ju vara tacksamma för att jag inte styr Sveriges lagar men OM jag hade gjort det så hade det sätt ut såhär: 
Barn under 18 får inte skaffa barn. Man är ju ett barn själv?!
jag tycker det är galet -
 
sen finns det ju självfallet många minderåriga som är mammor i dagens läge som sköter sig. Men det är för tidigt!
Ostabila ungdomar under 18 ska definitivt INTE ha barn! 
 
Haha aja. Ska leva livet innan jag blir med barn, mitt framtida barn ska ha något som kallas trygghet, något folk kanske borde tänka på innan dem knullar utan kondom, för att Sedan må jätte dåligt och vilja behålla det för att man inte har mage nog att "döda" ett liv som inte ens var påtänkt.
 
 Jag anser inte att det är ett liv förrän efter vecka 20+. Sen om man inte fixat upp ekonomin inte har något stabilt boende, inte har råd att köpa och försörja ungen så ska det stackars oskyldiga barnet få uppleva det? En otrygg miljö.
adoptera bort, ye! Har man verkligen samvete av att klara av det? Eller att få barnet att bli omhändertagen av socialtjänsten?
 Kanske är bra för vissa som inte är redo, det är positivt! - man ger sitt barn till någon som kanske inte kan få barn själva exempelvis?
well vart jag vill komma: 
Aborter är inte mord. Vad fan är inte avsugningar då? Kanabalismer!
 
Jag vet själv att det är tufft, själv gjort abort. Blev påverkad en period men idag ångrar jag mig inte att jg tog det beslutet jag tog. Var 17 år och mådde fruktansvärt. 
 
Tycker bara att man ska tänka på vad man ger sig in på.
Det här är inte första gången jag får höra att vänner blir på smällen. 
 
I don't blame unga mammor! 
Älskar barn och sålänge
man kan sköta sitt barn så bryr jag mig inte. 
 
det här inlägget är mina egna personliga åsikter! Och alla har ju rätt till det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0