Jag älskar mitt jobb.

Mina kära vänner, trots mina otroliga blåsor på fötterna efter att knappt ha fått sitta.. Trots att jag blev svettig och bara ville hem tillslut så älskar jag jobbet.
 
Första dagen, visst ye. Har knappt någon att prata med, jag jobbar alltså för ett företag som sanerar, rensar kontor osvosv.
Idag var jag även den ända tjejen på plats, resten var män/killar, trevliga.. Iallafall dem som har pratat med mig vill säga. ;)
 
Känner mig lite killig när jag bär runt på saker och försöker hålla tempot precis som dem. 
Nej men jag tycker att jobbet är kul, slita och kämpa det är vad jag gillar.. Utmaningar och sånt ni vet?
Wellwell.
 
Det här och jävla massa mer ska rensas bort av mig och en snubbe!
 
Hmmrpfff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0