Min hjärna är ur funktion.

Är i tryckt med information. 
 
Har gjort allt soc bett mig göra.. Men ändå fattas det tydligen en del papper, så jag har sprungit runt på tusen tals möten. Lämnat papper hit och dit, sprungit till banken fram och tillbaka som en jävla jo-Jo. 
 
MITT liv består av möte med Soc - arbetsförmedlingen- psykriatrin- behandling på mini Maria Och arbets och företagsenheten.. Låter inte mycket kanske, men tro mig det är det! 
 
Ska ringa på ett antal jobb imorgon också. Plus 2 möten. Är så slutkörd.
 
Och ja. Boende fronten.. Fanns ju inte att välja på, behandlingshem, jourhem, vandrarhem eller att bo med andra ungdomar. 
 
Suck.. Min instabila sida träder fram mer och mer.
Mår inte jätte bra, pendlar mellan att vara förbannad till att få ångest osv osv.. 
 
skönt att få prata ut imorgon.. Behöver det!! 
Eftersom allt är så Jävla rörigt så är jag inte stabil alls. Mår piss dåligt.. Känner typ för att gå under, blir för mycket igen. Hat hat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0