Pendla mellan Sthlm och Örebro.

Tyvärr ser mitt liv så ut just nu, så jag har problem att träffa kompisar och sånt i dagens läge.
Har inte haft så mycket till val, inte fått någon vidare hjälp. Men nu har både Carema och Mini maria gjort anmälningar till soc.
 

-
vad som kan komma att hända?
 
vet inte riktigt. Vad som snurrar i mina tankar är alternativ som..
 
1. Jag får hjälp med boende, som lägenhet eller liknande.
 
2. Det kan gå mindre bra som exempelvis, ungdomshem/behandlingshem med tvång av LVU.
 

Kommer inte gå med på behandlinghem, aldrig någonsin. Jag vill inte det.
Tur att jag har folk som stöttar mig iallafall. Tror jag är i väldigt stort behov utav det nu. Vet inte vad som kan hända.. Det ända jag väntar på är ett samtal från soc på måndag.
 
Har hållt mig nykter i 15 dagar nu iallafall, applåder ohja!
Pga av allt kaotiskt så åker ju mitt humör upp och ner ganska hela tiden. Från tårar till glädje till allt möjligt..
Så nu underviker jag alkohol överhuvudtaget. Helt klart!
 
Wellwell. Nu slappar jag och väntar tills nästa vecka kommer, då blir det hem på torsdag, till mormor, hämta mer saker, sen på DBT, på fredag blir det två dubbelmöten, ska väl diskutera mediciner. Kan ju behövas.
Jaja. Kul att läsa den här jävla äckel sörjan.
 
Men så ser saker ut JUST NU.
Vet typ ingenting. Hoppas på något lite bättre.
Jag kan ju bara hoppas på att ni har det bättre än vad jag har.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0