Planer för veckan!

Imorgon: Jag ska jobba och efter det vänta in min bästis och käka något gott i stan, prata ut om allt vi missat av varandras liv.
 
Onsdag: Uppenbarligen jobba igen och sedan.. ja du, BRA fråga. Lär vara trött som ett as uppenbarligen. Men ska eventuellt träffa en gammal killpolare då, weey! :D Personer som har stått mig nära, som man förlorat kontakten med och sedan återfått kontakten plötsligt gör en gladare än gladast.
 
Torsdag: Jobba? - DBT behandling, måste vara närvarande på varje möte nu. Rätt jobbigt.. men annars åker jag ur behandlingen och det är det sista jag vill!
 
Fredag: Jobba? Bra fråga jag vet inte hur mitt schema ser ut ens.. Sen se till att träffa Amanda något i helgen, kanske gå ut? Jag vet inte. Helgen ska bli chill iallafall om jag inte jobbar. Haha jaja, pengar är pengar! :D
 
Just nu, mys med herman. Gullibulli kaninis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0