Måndag.

Kom nyss hem efter en awesome kväll och ja. Mitt liv känns sjukt bra just nu. Läskigt bra.
 
Ligger i sängen och njuter lite nu, imorgon ska göras lite nämligen. Behöver nya töjningar till att börja med. 
Hämta ut lite nya recept på mediciner behövs också. 
 
På torsdag ska jag försöka släpa arslet till min behandlingsterapi, men vill inte dit. Inte kul och lyssna på människor som mår dåligt när man själv kanske mår super bra (Lättpåverkad).
 
När jag kommer hem från Grekland så kommer jag köra om hela terapin ytligare ett år. Ska köra stenhårt då och verkligen kämpa. Ska ta mig igenom det här, tro mig. Varför ska JAG påverkas över något jag blivit utsatt för under mitt liv? 
 
nejnej. 
Fri från självskador. Fri från ångest. Fri från hat. Fri från skit. 
Det är det jag vill ha. Och det jag ska ge mig själv.. för det förtjänar jag..
Jag är lycklig men ska bli den jag var innan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0