Zakynthos utekvällar, fulla människor, spyor.

Godmorgon. 
Var lite läskigt att sova i huset själv igår, min bästa åkte med sin kille hem till honom men fick skjuts upp till huset och allt gick bra. 
Hade en toppen utekväll, men när jag välte öl flaskor och började sluddra till så avrundade jag för allas bästa mer eller mindre och käkade en hamburgare och massa vätska.
Kände mig skaplig och nästan helt nykter efter det. 
 Vi gick förbi en nattklubb där en as schyst bartender jobbar som vi träffade sist vi var här, vi får la rabatt. Och på restauranger kan vi lyckas få gratis cocktails. 
 
Jawa ville inte följa med när vi skulle åka så när jag var hemma var det enda jag hörde, råttorna på taket. Jag och mina råttor. 
Låg i sängen och snurrade ett bra tag, hade noija så var tvungen att ringa upp en person ett tag för att komma på andra tankar, efter det så slumrade jag tillslut till då jag hör knastrande ljud utanför som gör att jag flyger upp av rädsla... Då var det Jawa självklart.
 
Då kunde jag slappna av så pass att hon var tvungen att väcka mig eftersom jag snarkade så damn högt.
 
Yesbox. Dessutom så har jag fjällat sönder ryggen. Ser ut som cancer. 
Dö. 
 
 Någon stackars däckad britt på donken. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0