Ny vecka.

Hej alla fina.

Är medveten om min pissuppdatering och just därför passar jag på nu när jag tar min sista kvällscigg.

Idag har jag typ mer eller mindre inte gjort något alls förutom att handla in lite nya klädesplagg (som jag kan slänga upp en bild på när jag orkar.)
Ska imorgon på mitt trista möte, REpulse kursen ni vet? Om alkoholen.

På onsdag ska jag äntligen träffa min terapuet och prata ut om livets tuffa händelser, försöka fixa en medicinlista eftersom jag snart åker utomlands och måste ha med mig mina ångestdämpande.

Jag ska till graven den 25 och lämna blommor hos min bror och min mormorsman, det är 6 år sen han då lämnade oss, och 3 månader som mormors man varit död. Så jävla sorgligt, mår illa av tanken.. Saknar dem båda så mycket. Alltid lika jobbigt att gå dit och bara veta att man aldrig mer kommer få träffa dem. Men jag försöker bearbeta dem båda, men jag kommer aldrig komma över det, jag tänker vardagligen på båda.

Bortsett från det här så har jag haft stunder jag bara vill försvinna, dö, skära mig, skrika, ge upp, men jag har något där inom mig som får mig att kämpa vidare, den lilla lilla glöden jag har någonstans djupt i mig räddar mig från att lämna allt.

På tal om ingenting, min adhd utredning fick sitt slut. Jag har inte adhd, bara något som dem kallar "fejk ahdh" alltså uppfyller jag inte kriterierna men har ändå en hel del symptom så nu får vi se vad de gör, om dem utreder vidare eller stannar.

Hursomhelst så njuter jag ordentligt av den här kvällen. Jag mår bra och nu ska jag titta vidare på gatugängen tills jag somnar eftersom jag tog sömnpillret för ca en timme sen, vi hörs eventuellt imorgon.

Puss på er och kämpa vidare mina små kämpepinglor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0