Adhd

När jag hade utredningar på BUP så trodde dem att jag led utav adhd men det visade sig vara borderline men med inslag av adhd.

Typiska tecken man kan märka på mig är:

Koncentrations svårigheter till och från. Var värst i skolan.

Glömsk.
Glömmer bort att göra saker folk bett mig eller sagt åt mig att göra.

Sömnsvårigheter:
Kan vara riktigt hyper om nätterna.
Blir lätt rastlös.

Och det man märker mest är : Tendensen att jag upprepar eller "hakar upp mig på" ord eller meningar. Gör jag oftast utan att jag märker det själv.

Well. Är förstås glad över att någon diagnos inte fastställdes. Men ja!

Nu känns mitt liv lugnt faktiskt. Rätt så glad och lugn inombords. Njuter! Borde sova snart dock. Imorgon ska jag till DBT gruppen. Ska bli någorlunda kul ändå, var ett tag sen!

Puss och Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0