Jourhem eller behandlingshem.

Dyster start.
Där är mina alternativ.
Jag kommer inte kunna få en lägenhet som det ser ut nu och ett bra tag framöver.
Jag får inte ha någon sorts "missbruk".
Därför vill dem ta steget längre och det är patetiskt.

Ni kanske känner till 12 stegs behandlingen från AA = anonyma alkoholister.
Vet inte riktigt vad det går ut på, är inte ett dugg jävla intresserad heller, har iallafall med "Gud" att göra.
Kommer eventuellt isåfall bli gruppterapi där plus antabus.
Hon ville nästan sätta en "diagnos" på mig för alkoholism, så löjligt.

Deras tips är behandlingshem eller jourfamilj.
Kul, kommer inte ha någon fritid alls.
Tar jag inga av dessa alternativ så kommer jag inte kunna gå kvar i behandlingen i Stockholm, då går allt under.
Jag kommer gå under.

Vet inte vad jag ska göra.
Imorgon måste jag ringa soc, inte ge dem något beslut men ändå prata om vad jag känner/tycker.

Jag vill inte och jag tänker inte.
Allt blev jobbigt igen.
Vill fly, försvinna. Krav.. Hatade krav.



Kommentarer
Postat av: Elefanten

Tycker du ska ge det en chans iaf? Du vet ju att som det är nu så är det bara jobbigt, ger du det en chans lär det ju vara rejält skitigt i början och sen så kanske det blir bättre?
Tänk på det iaf och ta hand om dug finis<3

2013-03-18 @ 21:58:49
URL: http://notenough.blogg.se
Postat av: Elefanten

Tycker du ska ge det en chans iaf? Du vet ju att som det är nu så är det bara jobbigt, ger du det en chans lär det ju vara rejält skitigt i början och sen så kanske det blir bättre?
Tänk på det iaf och ta hand om dug finis<3

2013-03-18 @ 21:58:51
URL: http://notenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0