Lördag

Mötet med terapueten.

Dem kämpar för mig, det vet jag. Både min behandlare från psykriatrin (hela avdelningen) och från mini Maria.

Det blir inte något behandlingshem eller jourhem. Jag fick inte ens nämna det till soc, lika bra.

Visste att det var något som inte stämde riktigt med min social sekreterare.

Hon hade ringt upp min terapuet och bråkat med henne över telefon, skrikit att jag ska bli sjukskriven, skrikit att hon tycker jag är "sjukare" än vad som sägs.
Varit hysterisk och otrevlig mer eller mindre.
Dem vill ju få som dem vill, men det kan dem glömma.

Jag har rätt till lägenhet. Och det är det som ska kämpas för, och min behandlare berättade det här för mig bara för att hon vill att jag ska vara medveten om att dem står på min sida.

Öh ah. Så nu är jag kvar i Stockholm ett tag så min utredning får lite fart.

Nu har jag även bokat in en tid till special läkaren för mediciner. ÄNTLIGEN!

Ah lite uppdatering.
Nu är det kaos här med mormor och hennes man. Han har blivit sjuk igen, så han blir hämtad med ambulans och mormor ska bli opererad snart, så hon är också inlagd.

Fjjskdlufhsbdöfofk.
Skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0