Manipulativa subba.

Jag har aldrig hört talas om en sån jävla korkad och vidrig person som du.
 
Förföljer, åker runt med stekpannor för att vadå?
Slå min pappa med den?
Spionerar på våra konversationer på nätet.
 
Ska lägga sig i hela tiden, leker "miss perfekt" använde mig för att komma åt David. 
Ringer upp min mamma när personen vet att hon är ute för att snacka massa. 
 
Går in på krogar där vi är och springer därifrån när man får syn på henne.
 
 
Jag är så trött på att du hela tiden finns i varje konversation jag och min egna pappa har.
 
Något stämmer inte i ditt huvud, låt honom vara!
 
Pinsammare är det ju när jag vet att du smygläser min blogg också.
Skulle vilja se din blick Medans du läser det här.
 
Vad var det där med att du skulle höra av dig till Nacka Kommun? 
Syftar du på mig? 
Jag har redan pratat med alla mina behandlare och min sekreterare om dig, dem vet. 
 
Skaffa dig en hobby istället för att trycka på folks känsliga punkter.
Du verka gilla att argt folk är "ute efter dig"? 
 
Jag har alltid varit snäll mot dig, gillat dig innan jag visste om allt jag nu vet.
 
Vill du snacka ut?
Vi kan köra en du, vi bestämmer att vi ska ses och bli bästisar sen dyker du inte upp och fortsätter tracka.
 
 
Men jag lovar, LOVAR att inte vara trevlig igen hedanefter, du har gjort tillräcklig skada så det räcker.
Jävla idiot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0