Morning after dark.

Jag bloggar "bara för att" just nu.
Blev arg häromdagen, riktigt arg eftersom mina mediciner jag får ha vid behov helt plötsligt var borta. 
Trodde jag skulle dö inombords för jag hade en otroligt jobbig period då.
Hittade dem inte och inte nu heller.
Hade tillfälliga propavan, atarax, lergigan och teralen.
kul :( 
 
Men jag överlevde ångesten utan svälvskada, nice.
Fast rummet såg helt upp och ner vänt ut. 
 
ahh..
Nu blir det att lära sig laga någon ny rätt tydligen. Blir på andra tankar ett tag eftersom jag känner mig lite nervös och spänd. 
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Elefanten

vännen då :( Duktigt av dig att klara av ångesten iaf!<3

2013-03-13 @ 19:31:14
URL: http://notenough.blogg.se
Postat av: Anonym

<3

2013-03-14 @ 11:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0