Onsdag.

Kortfattat.
Träffade Henrik och umgicks med honom ett bra tag, var skönt att få komma hemifrån och bara prata ut. Vi åkte och käkade ihop, var kul och träffa honom igen eftersom det var ett tag sen.

Var även på nacka sjukhus och fick ett akut möte med min terapuet.
Hon är en sån underbar människa, har aldrig stött på någon som henne.
Hon grinade när jag berättade om det jag fick gå igenom på sjukhuset, kan inte påstå att jag sätt en behandlare gråta någonsin. Vet att hon bryr sig och kämpar hårt för min skull.

Men soc däremot, heartless, elaka människor som inget kan. Ingen mer kommentar.

Nu ska jag snart mer och tjocka mig.
Behövs!
Hörs.


Kommentarer
Postat av: Elefanten

Åh men skönt att det gått någorlunda bra för dig iaf vännen!<3

2013-03-27 @ 17:17:02
URL: http://notenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0