Vikt

Har spenderat min tid genom att ha snackat med min bästis i telefon i snart två timmar, var skönt som bara den.

Vi snackade mycket om vikt och ätstörningar.

Hon och jag är så lika till sättet, men det är en sak som skiljer oss åt.

1. Hon är underviktig och jag kryper upp mot ett högre BMI.

Anledningar?
Alkohol, festande, fyllekäk, för många myskvällar ofc.

Jag har haft problem till och från där jag spytt upp maten, självsvält och jojobantningar till och från.. för att jag inte vetat bättre.
Då har jag gått upp ännu mer.
Men nu när jag ska ha ett nyktert liv ett tag, så är chansen större att jag lyckas gå ner i vikt på ett normalt sätt. Eller?
Nu ska vi tillsammans på en hälsokoll när jag är hemma.
Shoppade även lite nytt hem.

Mitt nya liv vill säga!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Cottage cheese! <3

2013-04-16 @ 13:11:19
URL: http://bulimiflicka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0