FUCK YOU

"Din dotter är psykiskt störd och är en alkis."
Nej jag är inte psykiskt störd din dumma korkade idiot FITTA.
Du sitter och läser min blogg din gamla ragata.

Att jag har en diagnos och har svårigheter med saker som andra inte har gör mig inte speciellt mer annorlunda.
Jag har inget med dig och "":s problem att göra så lägg ner och snacka så jävla mycket skit om mig när jag inte ens gjort dig något.
Patetisk är du.
Nej jag har inga alkohol problem längre sen att jag gillar att dricka har DU inte med att göra.

Du är värre än mig, kolla upp dig själv du har nog en skruv lös någonstans, jag hatar dig och hade jag varit psykiskt störd så vet du vad jag hade gjort med dig då?

Slitit upp dina jävla inälvor och hängt upp dem som gardiner i ditt egna hem tro mig.

Men det gör jag inte så låt mig vara ifred kärring. Dö hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0