Natt uppdate

Sitter och kissar just nu. Hehe :$

Till saken..
I veckan köper jag flygbiljetterna till Grekland, känns laagooom härligt. Ska bli så jävla skönt att komma härifrån!

Och min dag blev att vara hemma med mormor, dra till forum snabbt köpa lite små saker och nu ta mina piller och dra mig innan jag somnar.

När jag inte tog mina piller som jag ska så fick jag grov panikångest, men det är skönt att ha ångestdämpande och något mot min aggressivitet. Känner mig helt lugn och glad.
När jag btw var påväg ner till bussarna så stötte jag på Patrik så vi tog en cigg och snackade.

Färgade dessutom håret idag, ska slå i fler imorgon. Ska bli blond igen, men kanske inte platina ljus direkt.
Lite av idag:

 


Kommentarer
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Åh, fyfan vad avundsjuk jag blir! Grekland!!!!

Förlåt för att jag varit dålig på att kommentera, svara på kommentarer och blogga. Men jag har mått så fruktasnvärt dåligt senaste tiden, och varit utan internet. Men nu har jag iallafall tillgång till internet igen.

Kram!

2013-05-12 @ 09:11:56
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0