Sår blåmärken och rispor.

Vad gör jag på fyllan egentligen? Tar det som att jag har haft kul iallafall. Har umgåtts med fina människor och glömt bort mitt mående. Haft en period nu där jag mått för bra så att säga så nu flyger tankarna om livet osv. Vill så mycket, men vågar inte.Om jag gör det jag vill så kanske jag ångrar mig. Jag är så snabb på att bestämma saker. Om jag exempel verkligen vill åka till Oslo eller köpa något jag tycker är snyggt så gör jag det utan att riktigt tänka på vad jag gör. Om jag gillar träffar nya personer så växlar det oftast jämt mellan att gilla och ogilla. Ta bort som.vän, lägga till. Jag tackade nej till ett jobb på grund av min sociala fobi. Jag djuptänker på en massa just nu. Livet då, livet nu. Hoppas jag inte tar fel beslut i framtiden. 
   

Kommentarer
Postat av: Sky

Jag vet att jag inte känner dig men du verkar vara en underbar tjej <3 Kämpa på....

2013-05-06 @ 17:39:58
URL: http://skyskinny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0