Arg/glad på en och samma gång.

Det är tydligen möjligt.
Fick ett "litet" hat utbrott idag. Kunde inte ha varit mer tydlig än vad jag var i denna onödiga konversation mellan mig och "-".
Skakade och hjärtat slog hårt. Har nog inte varit såhär arg på väldigt väldigt vääääldigt LÄNGE.
Slog lite hej vilt i sängen ihop om att lugna ner mig, gick ju lagom bra.
 
Men till saken..
Babblade ur mig med tjejen lite snabbt och övergick till att prata med Ida.
Från att börja samtalet med en frustrerad och skrikande nathalie till att dö av skratt för ingenting.
 
Btw.
Dessa godingar nedanför mig är mina på tisdag. 
 
Så en blandning mellan dödshärliga bantningspiller med Allevo Weightloss piller och Allevo soppdiet och grönsaker.. Patetiskt jag vet. Men suck. Gör det iallafall.
 
NU SKA JAG DUSCHA AV MIG AGGRESSIONERNA OCH PLÅSTRA OM MIG SJÄLV. 
Tycker synd om mig själv för en gångsskull. 
Ska må bättre, får dra i mig lite äckel theralen så jag blir dåsig och slipper tänka.
På tal om ingenting så vill jag ha en katt. 
Katter är något som får mig att bibehålla lugnet i stressiga/jobbiga tider i livet. 
Fast Sheba här uppskattade inte min kram dära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0