Friday friday friday!

Ska snart färga utväxten och tagga ännu mer inför helgens "FESTLIGHETER".
Imorgon kommer min morsa hem från thailand vilket innebär freedom för min del.
 
Dessa tre veckor har resulterat:
Ingen alkohol.
Har slitit som ett djur med mormor.
Känner mig STOLT.
 
Fattar ni grejen?
Jag är stolt över mig själv för en gångs jävla skull. 

Är så upprymd att jag knappt kan sitta still.
1. Se vad mamma har köpt med sig till mig.
2. Träffa vänner. ♥
3. Köpa biljett till min flickvän.
 
iuhrfowdsifjkejfewinjgfr. 
Det där är vad jag känner nu. 
Ren jävla lycka. 
 
-
mongo man är.
Åh ge mig morgondagen NUUUU. 
HAHAHA åh.. jag orkar inte med mig sjäääälv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0